Garantija

Pēdējās izmaiņas veiktas 2017.gada 15.oktobrī.

Priecājamies, ka izvēlējāties iegādāties preci mūsu veikalā. Mēs cenšamies, lai iegādātā prece atbilstu Jūsu izvēlei un iepirkšanās process būtu ātrs patīkams un vienkāršs.

Tālredzīgs pircējs vienmēr domā par garantijām, tāpēc rūpīgi izlasiet garantijas nosacījumus:

Kāds ir preču garantijas termiņš?

Ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz diviem gadiem (mājas lietošanai precēm ir 2 gadu garantija, bet profesionālai lietošanai 1 gada garantija).  Informāciju par ražotāja garantijas termiņu Jūsu izvēlētajai precei meklējiet preces aprakstā, vai jautājiet mūsu klientu konsultantam.

Vai visām precēm ir garantija?

Jā, garantija ir visām mūsu veikalā pirktajām precēm.

Kad preces garantija nav spēkā?

Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:

– precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi, vai esat mēģinājuši novērst bojājumu saviem spēkiem, vai neautorizētā darbnīcā;

– bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce);

– bojājums radies, ražojumā iekļūstot svešķermenim, šķidrumiem vai kukaiņiem;

– esat izmantojuši nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs preces bojājumus;

– bojājums ir radies dēļ barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstības ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums);

– nav veikta regulārā servisa apkope (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama, piemēram, fēniem -filtru tīrīšana, matu griežamajām mašīnītēm -eļlošana un tīrīšana, taisnotājiem -plātņu tīrīšana);

– bojājums ir radies nepareizas ekspluatācijas un lietošanas rezultātā, piemēram, elektroinstrumentu vada bojājums, kas radies vadu tinot ap instrumentu;

– ierīce lietota neatbilstoši instrukcijai, tīši bojāta;

– ir salauztas vai ieplaisājušas taisnotāja keramiskās plātnes;

– prece ir izmantota ražošanas, vai profesionāliem mērķiem (profesionāliem mērķiem izmantotajām precēm ir 1 gada garantija).

Ko darīt, ja prece tomēr ir sabojājusies?

Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, Jums ir šādas iespējas:

– iepriekš piezvanot nāciet pie mums! Būsiet laipni gaidīti Rīgā, Brīvības ielā 159 darbadienās no 9:00 līdz 18:00 (neizmirstiet paņemt līdzi preci oriģinālajā iepakojumā, pirkumu apliecinošu dokumentu -kase aparāta čeku vai preču pavadzīmi un garantijas talonu!!!);

– zvaniet pa tālruni 20397090, Jūs uzklausīs un ieteiks labāko risinājumu.

Mēs darīsim visu, lai garantijas procedūra noritētu iespējami ātri un neradītu Jums liekas raizes.

Kādi dokumenti man ir jāuzrāda, ja prece salūzt garantijas lāikā?

Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, uzrādot šādus dokumentus:

– pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme vai kvīts);
– ražotāja, vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir iekļāvis preces komplektācijā).

Kas notiek, ja ražotājs ir noteicis garantijas laiku mazāku par 2 gadiem?

Pat, ja ražotājs precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, mēs, SIA BHT, pieņemsim pretenzijas par preces kvalitāti divu gadu laikā no preces iegādes dienas, ja preci izmantojāt neprofesionālai lietošanai un viena gada laikā, ja preci izmantojāt profesionāliem mērķiem.

Uz ko neattiecas garantija?

Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz:

– preces papildus piederumiem (aksesuāriem),

– barošanas elementiem ( baterijas, akumulatori),

– piederumiem, kuriem ir ierobežots resurss (drošinātājiem, asmeņiem),

– normālu nolietošanos, nobružāšanos, skrambām un citiem sīkiem defektiem, kam nav nozīmīgas ietekmes uz instrumentu kvalitāti un darbību;

Patērētāja tiesības un pienākumi.

Uzzināt vairāk, kādi ir Vispārīgie noteikumi par patērētāja tiesībām un pienākumiem, varat šeit Patērētāju tiesību aizsardzības likums